wtorek, 26 stycznia 2016

Pogoń za doskonałością...

 Zobaczmy co się dzieje w tych internetach. Hmmm… Modelki, gwiazdy, sława, jakiś skandal- to już normalne, „Jeśli klikniesz w ten link pokażemy Ci jak szybko można zrzucić na wadze! Tego się nie spodziewałeś!”, piękne zdjęcia- wręcz idealne… No właśnie, to wszystko sprawia, że patrzymy na świat trochę inaczej.


Niektórych ludzi uznajemy za idealnych. Gwiazdy- przecież one muszą prowadzić doskonałe życie! Pieniądze, sława, fani, pieniądze… To wszystko jest fantastyczne! Modelki- takie piękne i chude w dodatku! Idealne! Jednak nie wszystko wygląda tak kolorowo…  Patrzysz na zdjęcia jakieś sukienki. O jejku to nowy trend! I jeszcze promuje ją celebrytka, którą uwielbiasz! Idziesz do sklepu, nie patrzysz na cenę- przecież to nieważne. Będąc w tej sukience będziesz idealna! Bo kobieta reklamująca ją też taka jest! Przez całe życie na siłę próbujemy być idealni. Pod różnymi względami:  idealna figura, świetne ciuchy, „nieskazitelny” charakter.  Patrząc na osoby, które naszym zdaniem
są idealne popadamy w kompleksy. Ja nie mam takich ciuchów, mam trochę więcej kilogramów niż ona, no i mam wady… Hej! To normalne! Nikt nie jest idealny! Nawet modelki, gwiazdy- nikt! Popatrz na to tak- celebryci mają trudne życie. Zero prywatności, nieprzyjemne skandale,  artykuły w gazetach, fałszywi ludzie, którym zależy tylko na wypromowaniu siebie. Blogerzy czasami też są postrzegani jako idealni. Wiecie, piękne zdjęcia i inne czynniki, które powodują takie wrażenia o nich. Ty masz coś czego druga osoba nie ma! Każdy jest wyjątkowy. Wykorzystaj swoje zalety, zaakceptuj siebie i dopuść myśl, że nie ma ludzi idealnych. Nie będę zasypywać Was pięknymi zdjęciami, nie w tym poście. Popatrzcie na zdjęcia na dole, tylko nie śmiejcie się ze mnie za bardzo, haha!

Pokochajcie siebie! 

W pogoni za doskonałością bierze udział dużo osób. Maraton jest bardzo wyczerpujący. Jeszcze nikt nigdy nie dotarł na metę...











zimnoooo!

43 komentarze :

  1. Jakie śliczne zdjęcia! OBSERWUJĘ - już od dawna ;)
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia:* U mnie nie ma już śniegu:( Post bardzo ciekawy, faktycznie wszyscy dążą do doskonałości i chcą siebie zmieniać, ale przecież każdy ma TO COŚ;)
    Pozdrawiam:D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście nie rozumiem mody na bycie takim samym jak wszyscy. Osoby publiczne mają ogromny wpływ na innych ludzi, którzy śledzą ich życie i dlatego powinny wpierać i wpajać ludziom, że liczy się zdrowe ciało, a nie chude. :) Po drugie my nie powinniśmy ślepo gnać za trendami.
    sajecka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny wpis :) Zdjęcia ♥ gdzie ten śnieg ♥
    Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne spontaniczne zdjęcia :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W zupełności się z Tobą zgadzam. Nie rozumiem dlaczego ci wszyscy ludzie tak bardzo dążą do doskonałości i nie potrafią zaakceptować siebie. Widzą doskonałość tam gdzie jej nie ma, bo nie istnieją ludzie idealni, perfekcyjni. Każdy ma wady, a naszym zadaniem jest zaakceptowanie ich, bo jak dobrze na końcu napisałaś w pogoni za doskonałością nikt jeszcze nie dobiegł do mety. :)
    Śliczne zdjęcia!

    olucha20.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :) Całkowicie się z Tobą zgadzam :) Nieperfekcyjność jest super :) Każdy jest inny. Każdy ma swoje wady i zalety :) Każdy ma swoje lepsze i słabsze strony. Dzięki temu jesteśmy inni :) Gdyby nie to każdy byłby taki sam, nieperfekcjonizm odróżnia Nas od siebie i uważam, że to jest piękne :)
    Zapraszam na mojego bloga pełnego optymistycznych słów, oryginalnych stylizacji, przepysznych przepisów, pięknych zdjęć, kreatywnych robótek i niezwykłych inspiracji :)
    http://www.kapetka.pl/
    Zachęcam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ściema, że te wszystkie gwiazdy są idealne, bo większość ich zdjęc nawet w gazetach to Photoshop i w większości są one po zabiegach plastycznych.
    Naturalność jest piękna :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry wpis, może wpadniesz do mnie na www.lipsonheels.pl na kazdy komentarz czy polubienie strony na facebooku odwdzieczam się tym samym:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy chce być doskonały..

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Najgorsze co może być, to właśnie popaść w kompleksy z takiego powodu. Ja sama kiedyś byłam zazdrosna o inne, ładniejsze dziewczyny. Dopiero kiedy lepiej poznałam swój charakter i talenty, doceniłam moją wyjątkowość i czuję się lepiej jako "ja" a nie ktoś inny.
    Pozdrawiam
    welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zdjęcia i wogóle post :)

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Perfekcja jest nudna i toksyczna. NAwet modelki z okładek nie wyglądają tak w rzeczywistości! Życie jest znacznie łatwiejsze, kiedy umiesz doceniać to, co masz, widzisz w sobie pozytywne strony. Lepiej powiedzieć 'Ale mam ładne oczy!' niż przyczepić się do kształtu nosa. Po co martwić się tym, na co nie mamy wpływu?
    Świetny post :)
    buziaki x
    smile-for-me-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia!
    Najważniejsze to zaakceptować siebie i być w stanie wykorzystywać swoje mocne strony.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  15. Nikt nie jestem w stanie dojść do perfekcji, bo nie ma nikogo na tym świecie kto by ją osiągnął. Ludzie mają zakryte oczy i widzą same ideały, a ich przecież nie ma. Nie ma sensu tak postępować, należy akceptować siebie i to jakimi jesteśmy, a swoje owady obracać w korzyści, bo to nadaje nam inność!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> Mój blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Tobą, nikt nie ma idealnego życia. :)
    Piękne miejsce i świetne zdjęcia.

    http://muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze to akceptować swoje wady :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo śliczne zdjęcia i oczywiście dobry temat posta :)
    http://the-rose-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy chciałby być doskonały, ale na świecie nie ma idealnego człowieka, gdyż każdy ma w sobie jakieś wady. Ładne zdjęcia.
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak to się mówi? Nikt nie jest idealny!

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Sama nie idealność jest piękna! Świetny post, który daje wiele do myślenia.
    Super zdjęcia!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. No niestety nie ma ludzi idealnych... A to co widzimy w gazetach to tylko przeróbka x.x

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny post i piękne zdjęcia ! *.*
    zapraszam do siebie i proszę o kliknięcia na strony z dresslink, z góry dziękuję :)
    http://aagataaasz.blogspot.com/2016/01/wishlist-for-dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo mądry post. Trzeba znać swoją wartość, a ostatnio o to trudno :CC
    Klara z www.rozowawstazka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. piekne zdjęcia i bardzo fajnie napisany post. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. zgadzam się, tylko czym jest nie idealność, skoro nie ma idealności? XD
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgadzam się, nikogo życie nie jest idealne, każdy ma problemy, a dążenie do bycia jak popularne gwiazdy jest kompletnie bez sensu.

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgadzam się i na prawdę świetny post. :D Zdjęcia są cudne. :*
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia! :) Zgadzam sie w 100% :) Czy mogłabyś poklikać w 3 linki nad zdjęciami, to dla mnie bardzo wazne :) http://macreateart.blogspot.com/2016/01/dresslink-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Myślę, że kochanie siebie przychodzi z czasem :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. To prawda- nie ma ludzi idealnych :). Fajne zdjecia!
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Dodam jeszcze, że zdjęcia tych 'idealnych' modelek i gwiazd często są retuszowane :) Gdybyśmy zobaczyły zdjęcie celebrytki bez makijażu mogłybyśmy jej nawet nie rozpoznać :)

    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne zdjęcia, a co posta to bardzo motywujący :)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Hej, super post. Mądre słowa ;) z chęcią obserwuje. Zapraszam tez do mnie chociaż dopiero zaczynam :)
    http://rebelliousmode.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. beautiful winter photos...I really like that tartan scarf!!!

    http://modaodaradosti.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia! Bardzo fajnie i ciekawie piszesz! Zapraszam do mnie chociaż dopiero zaczynam ;)

    http://bauerpower-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe zdjęcia ;)
    Bardzo przyjazny blog, z miłą chęcią obserwuję i zapraszam do mnie!:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetnie wyglądasz. Super zestaw dobrałaś :)
    Jeśli masz ochotę na wspólną obserwację to zapraszam :)
    Jeśli możesz kliknij u mnie i
    weź udział w konkursie, gdzie możesz wygrać skórzaną torebkę.

    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń