środa, 3 lutego 2016

Ulubieńcy miesiąca- styczeń

Hej! Łączmy się w bólu wszyscy, którzy musieli powrócić do szkoły po feriach... Wiem jakie to jest straszne :D Mam dzisiaj dla Was ulubieńców i powiem szczerze, że myślała, że będzie więcej kategorii. Podsumowując cały miesiąc był naprawdę fajny- podobał mi się! Bez zbędnego pisania zaczynajmy!





Kosmetykiem miesiąca jest pianka do twarzy z 'Under Twenty'. Moim zdaniem jest naprawdę świetna! Ma oczyszczać pory, wygładzać skórę na twarzy i rzeczywiście tak działa. Co jeszcze mogę dodać? Spełnia swoje zadanie, więc polecam!




Książka pod tytułem "Mały Książę" to przepiękna opowieść o poszukiwaniu przyjaźni. Jest przepełniona cudownymi cytatami i nieprzemijającą mądrością. Problem w tym, że nie jestem w stanie opisać jej szczegółowo. Myślę, że czytając tę opowieść każdy z nas może mieć inne odczucia. Jedno wiem na pewno: przeczytasz- nie pożałujesz. To utwór, który może skraść Twoje serce, więc uważaj na nie!

"A oto mój sekret. Jest bardzo prosty: dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu".




Herbatę mogłabym dać w każdych ulubieńcach. Uwielbiam herbatę! Zwykłą, zieloną, owocową- wszystkie są pyszne. A na zimne wieczory jest idealna, więc ja idę zrobić sobie kubek uzdrawiającego napoju i zaraz do Was przyjdę. Poczekajcie chwilkę...





Już jestem. Jeśli chodzi o zdjęcie miesiąca to zrobiłam je będąc na sesji razem z moją przyjaciółką. Lubię to zdjęcie.



To chyba moja ulubiona kategoria. Powiem szczerze, że nie zawsze słuchałam tyle muzyki ile słucham teraz. Mogę powiedzieć, że cały czas aplikacja Spotify jest włączona. W sumie to dziwię się jak kiedyś mogłam odrabiać lekcje, rysować, przebywać w pokoju, w którym jest cicho? Dziwne, nie? 











Na koniec chciałabym podziękować moje wspaniałemu modelowi- moja roślinka świetnie się spisała!

♥A jacy są wasi ulubieńcy stycznia? Coś Was zachwyciło? Piszcie na dole♥

54 komentarze :

  1. Uwielbiam tą książkę! Mogłabym ją czytać na okrągło i nigdy mi się nie znudzi.
    Super post!
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezbyt przepadam za Małym Księciem ale uważam że ta książka na swój sposób jest ciekawa.
    Bardzo podoba mi się to zdjęcie, które udało ci się zrobić.
    Moim ulubieńcem miesiąca nie jest nic szczególnego, bo mgiełka z Avonu.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kocham herbatę ! <3 Malego księcia czytalam tak dawno że to masakra .
    Bardzo spodobalo mi się Twoje ulubione zdj z tego miesiaca :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi uluieńcy, nie miałam tej pianki od under20 ale miałąm zamiar kupić :)

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetni ulubieńcy, a Twoje zdjęcie bardzo ładne :)
    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  6. Stosowałam tę piankę i super mi się sprawdziła ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam tą książkę! :)
    maddelines.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I love Little Prince too:)

    http://modaodaradosti.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się jak piszesz. Bardzo miło się czyta! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetni ulubieńcy :) Też kocham herbatę. Teraz w ferie, gdy siedzę w domu piję ją litrami. Ja najbardziej lubię zwykłą czarną z syropem cytrynowym, wykonanym przez mnie. Ja też czytam, "Mały książę" to będzie nasza lektura już wkrótce, ale obecnie czytam Harry'ego Pottera :) Kocham tą serię :) Super zdjęcie Ci wyszło. Ja też robię, w sumie dopiero się uczę, ale najważniejsze, że widzę efekty :) Słodziutki masz kubek :)
    Zapraszam na mojego bloga pełnego optymistycznych słów, oryginalnych stylizacji, przepysznych przepisów, pięknych zdjęć, kreatywnych robótek i niezwykłych inspiracji :)
    http://www.kapetka.pl/
    Zachęcam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moimi ulubieńcami stycznia są:
    - szminka z Essence nr7 (taki brzoskwiniowy róż)
    - anime "Noragami:Aragoto"
    - książka pt."Wilcze Dziecko"
    i pewnie jeszcze o czymś zapomniałam.
    Ja jestem dopiero przed feriami i u nas w szkole dzieje się jakaś masakra! Nikomu już nie chce się uczyć i słuchać na lekcji, więc wszyscy nauczyciele na nas krzyczą XD
    Pozdrawiam
    welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia i fajny post :) Może wspólna obserwacja??? Daj znać :P Pozdrawiam C:
    http://wittka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiele osób poleca tą piankę. Ja bardzo zraziłam się do Under Twenty, ale coraz częściej myślę nad kupnem tej pianki.
    Uwielbiam tą książkę! Jest piękna!

    Pozdrawiam, I am Angelika - klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. a ja napisze, ze masz fajny 'styl' bloga! Miło się go czyta Kochana :) Obserwujemy ? :) Jesli tak - zacznij, na pewno się odwdzięczam:) zapraszam na : twoimioczami.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajni ulubieńcy;) Wszyscy polecają mi tę piankę, więc myślę, że wreszcie muszę się przejść do rossmann'a i ją kupić. "Mały Książę" to według mnie jedna z lepszych książek jakie przeczytałam. Tak, herbatę piję cały rok, chociaż i tak najlepsza jest w te długie, zimowe wieczory.
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo lubię też te piankę ;D

    pozdrawiam i zapraszam :)
    www.pisanepasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeczytałam tą książkę i bardzo mi się podobała ;)
    ja dopiero czekam na ferie Lubelskie xd
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Jeśli ci się spodoba-zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja lubię herbatę, ale nie mogę jej pić za często, bo potem nie mogę na nią patrzeć :D Ale kawę też lubię :)
    Mały Książę to świetna książka, mądra i wzruszająca.
    W sumie fajnie, że miałam ją jako lekturę.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. dla nas ulubieńcami stycznia niewątpliwie są "Polska A,B,C i D" Marii Peszek i "Andrew" Julii Marcell
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam tę książkę! ''Mały Książę'' jest książką taką mądrą i skłaniającą do refleksji. A kosmetyki Under Twenty są według mnie bardzo dobre. Zapraszam do mnie z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Spotify uwielbiam. Teraz muzyki słucham przede wszystkim na tej aplikacji.
    "Małego księcia" nigdy n ie lubiłam. Jak dla mnie to zwykła bajka dla dzieci, nic poza tym. Nic wielkiego i nie wiem, dlaczego ludzie się tym podniecają.
    A o under 20 słyszałam, chyba muszę spróbować, bo moja skóra domaga się jakiejś konkretnej i dobrej pielęgnacji.

    Pozdrawiam,
    Mówiąc Słowami

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo tak, herbata uczestniczy w moim życiu praktycznie codziennie. Wręcz równa się do gorącej czekolady XD A Mały Książę to moja ulubiona książka dzieciństwa, po prostu miłość od zawsze na zawsze :p
    A co do muzyki to duży plus za Arctic Monkeys i The Neighbourhood. Uwielbiam!
    Jak wcześniej odwiedziłam tego bloga to takiego szablonu nie było.. w każdym razie nagłówka. Albo już zgłupiałam i nie pamiętam. W każdym razie strasznie mnie urzekł i gapiłam się przez dłuższy czas D: (ta koszulka jest boska!)
    I bardzo podobają mi się zdjęcia, są super estetyczne i przyciągają wzrok :D
    Pozdrawiam!
    http://hunulv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam Make Me Fade <3 świetna piosenka, jedna z moich ulubionych w ostatnim czasie :)
    obecnie nie przeżyłabym bez herbaty haha
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie lubiłam Małego Księcia i nie rozumiem fenomenu tej książki. Herbata to napój Bogów, świetny kubek :D. Pozdrawiam ;)

    ceceobverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post i ulubieńcy. :D Też uwielbiam herbatkę, a ten kubek jest przesłodki. *.*
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetni ulubieńcy ah! mały książe to cudowna książka (polecam) ;)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetni ulubieńcy! Bardzo lubię Małego Księcia :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam tą piankę i jest cudowna.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej !
    Nominowałam Cię do Liebster Avard. Więcej szczegółów znajdziesz na moim blogu. Http://wikimiki654.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jaki cudowny blog! Jeszcze się z takim nie spotkałam. Humor, PIĘKNE ZDJĘCIA i ulubieńcy, którzy automatycznie stają się i moimi ulubieńcami! =^.^= Obserwuję i chętnie będę wpadała na tego zacnego bloga :)
    Zapraszam do mnie: always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Jaki cudowny blog! Jeszcze się z takim nie spotkałam. Humor, PIĘKNE ZDJĘCIA i ulubieńcy, którzy automatycznie stają się i moimi ulubieńcami! =^.^= Obserwuję i chętnie będę wpadała na tego zacnego bloga :)
    Zapraszam do mnie: always-be-a-cat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Muszę w końcu wypróbować tą piankę bo wiele o niej słyszałam
    Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://ragazza99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Niesamowici ulubieńcy! Zdjęcia są niezwykle klimatyczne :) Muszę niebawem też zakupić tą piankę, ponieważ uwielbiam kosmetyki o takiej konsystencji.

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  35. super ulubieńcy
    model spisał się na medal
    ach, te jego bezbłędne pozy
    wypozyczylabys mi go na sesję?
    kocham malego ksiecia!
    http://szarpana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetni ulubieńcy! Herbata to coś bez czego nie mogę żyć haha
    Może wspólna obserwacja? myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Ostatnio na sprawdzianie z polskiego miałam fragment z tej książki, w którym pojawił się ten cytat. Bardzo mądry, słyszałam, że cała opowieść jest przesiąknięta właśnie takimi cytatami. Chętnie bym ją przeczytała.
    Cudowne zdjęcia, model sprawdził się świetnie. :)
    Też uwielbiam herbatę.

    KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Czekałam na ulubieńców, w ostatnim czasie moje serce podbiły piosenki Shawna Mendesa :3 obserwujemy?
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo fajny blog. Zapraszam na swojego bloga: http://worldbyjulie.blogspot.com
    Może obserwacja za obserwację? Jeśli tak to daj znać na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja w styczniu też zaczełam pić bardzo dużo herbaty! Mogę powiedzieć, ze teaz jestem nawet smakoszem herbat :D

    Nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam książkę Mały Książę. Była to moja lektura w 2 lub 3 klasie i naprawdę mnie urzekła! Piękne zdjęcia porobiłaś :)
    Ja jeszcze czekam na ferie!
    Moimi ulubieńcami w styczniu na pewno były koszule (zresztą prawie jak w każdym miesiącu haha) i płyta Justina Purpose :)

    Pozdrawiam!
    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne zdj, co do Mały Książe czytałam kiedyś super książka ;)
    Mój blog, zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja jadę na przedstawienie teatralne Małego księcia, ale mam zamiar przeczytać książkę, a także oglądnąć film ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację? myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. The little prince is my favorite book
    xx

    www.sakuranko.com

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie mom must have jest płyn micelarny z Garniera, niestety under 20 niepodpasowal mojej cerze. Co do twojej playlisty to bardzo ciekawa a nawet kilka zawitalo na mojej liscie.

    Obserwuje, i mam nadzieje ze i ty u mnie zawitasz czesciej! :)
    Zapraszam-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  47. Moim ulubieńcem stycznia również są różnorodne herbaty :)
    http://modishnessblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. piosenka can't sleep - uwielbiam ją <3
    fajny blog :)
    zapraszam do.mi.ka

    OdpowiedzUsuń
  49. tak jak ja:D
    http://inspogirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jaki uroczy kubek! :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja dopiero będę mieć ferie za 3 dni, ale trochę mi się dłuży czekanie na nie ;)
    Też lubię sobie posłuchać muzyki (ostatnio w kółko prawie to samo) podczas nauki. Tylko wydaje mi się, że wtedy moja koncentracja nieco spada, ale chociaż jest ciekawiej :P

    OdpowiedzUsuń
  52. Małego Księcia czytałam już kilka razy i za każdym razem odkrywam w niej coś nowego. A Twój kubek jest genialny i bardzo mi się podoba, herbata na pewno smakuje w nim bardzo dobrze :)
    pistacjoweniebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń