środa, 15 października 2014

"Zniszcz ten dziennik"!

Siema!
 Środa- a więc czas na następny post! Niedawno poszukiwałam fajnej książki, przy której mogłabym miło spędzić czas. Przerzucając strony natknęłam się na książkę pt. "Zniszcz ten dziennik". Dużo o niej słyszałam i pomyślałam, że to dobry pomysł. Moja siostra studiuje w mieście gdzie jest dużo księgarni czy empik. No i właśnie tak się złożyło, że następnego dnia miała już przyjechać na weekend. I przy okazji właśnie mi ją przywiozła. Jest naprawdę idealna! I przede wszystkim dla osób z WIELKĄ wyobraźnią. Autorką książki jest Keri Smith, która świetnie przedstawiła swoje idee w książcę. Dla mnie (jak na razie) numer 1! Książka, której na pewno nie skończysz w jeden dzień. To książka długo Ci posłuży. A to równa się z zabawą na wiele, wiele godzin. No mogłabym tak pisać i pisać, ale krótko mówiąc:
-świetna książka
-kreatywna destrukcja
-książka polegająca na wykonywaniu RÓŻNYCH zadań. Szalonych i pomysłowych. Dzięki niej może inaczej spojrzysz na świat?
- tania, (przeciętna cena książki) ok. 30.00 zł
- empik, księgarnie- tam możesz ją znaleźć
- z pewnością książka dla fantazjowiczów
- A także DLA CIEBIE ;)

Jest naprawdę świetna i polecam każdemu. Ja ją trochę podrasowałam, otworzyłam "głowę" i umieściałam swoje rysunki. Ale na tych zdjęciach ich nie zobaczycie, ponieważ zrobiłam je wcześniej. Ja kupiłam ją za 30.00 zł, a tu link do strony gdzie możesz ją zakupić- KLIK! lub tu-  KLIK! A teraz zostawiam was z prezentacją dziennika i do niedzieli!


































Brak komentarzy :

Prześlij komentarz