sobota, 18 października 2014

Autumn

Hej, hej! Post powinien pojawić się dopiero jutro, ale dziś mam dużo czasu, dlatego właśnie dziś. Ah... Spędziłam 3 godziny nad nagłówkiem i całym wyglądem nie wspominając o nieudanych próbach dodania ekstra, nowych rzeczy. Ale pomijając to, mamy piękną jesień! Wczoraj razem z Werą byłam na 'jesiennej sesji zdjęciowej'. Po sesji narzekałam, że zdjęcia mi się nie podobają, że to nie tak itd. Ale kiedy obejrzałam je sobie na spokojnie, stwierdzam, że są bardzo fajne :) Nigdy nie lubiłam jesieni, ale w tym roku, nie mogę się na nią napatrzeć. A to dopiero początek. Szykujcie się na więcej zdjęć, bo już mam następne pomysły. Siedząc tak myślę o następnej, ale to jeszcze zobaczymy. Dotychczas blog nie podobał mi się i nie byłam zadowolona, jednak po zmianach jestem mile 'zaskoczona' efektem. Jest przejrzyście, bez zbędnego tła i wg. Co jeszcze mogę dodać? Chyba nic... O! Teraz przypomniałam sobie o zdjęciach, które niedawno robiłam. Urzyję je do następnego postu. A teraz zobaczcie sesję, ktłórą nazwałam "Jesieni mówię tak!" I do środy!


































Bluzka- H&M/ Spodnie- prezent/ Buty- Nike/ Komin- F&F Kurtka- prezent

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz