środa, 12 listopada 2014

Mój dom

        Niby nic szczególnego, a jednak! Dom to miejsce, do którego wracamy z zadowoleniem. Miejsce wspomnień, tych dobrych i tych trochę mniej szczęśliwych, ale nie da się ukryć, że jest bardzo ważne. I tak myśląc sobie o czym będzie dzisiejszy post, rozglądałam się po całym pokoju. No i wymyśliłam. Zdjęcia co prawda są trochę stare, ale są. Często kiedy jestem u przyjaciół w ich domach jestem po prostu zazdrosna, bo to mi się podoba, a ja tego nie mam, a to też fajne i tak dalej. Nie ma nic złego w tym, że jakiś inny dom mi się podoba, ale... Potem mam wrażenie jakbym swojego nie doceniała. Wiem, trochę głupie, ale tak jest :) Jestem przekonana, że moje  mieszkanie jest jedyne na świecie, niepowtarzalne, niezwykłe, wyjątkowe. Ma dużo wspomnień i choć czasami myślę, że może fajnie byłoby wyprowadzić się gdzieś indziej to niezostawiłabym go z własnej woli. Po prostu go kocham ♥  Następny post planuję w weekend. Do napisania :)     

                                                         Za co Wy cenicie swój dom?



































Brak komentarzy :

Prześlij komentarz