środa, 22 października 2014

Wieczory z kubkiem gorącej herbaty...

Cześć!
 Dzisiejszy post jest typowo zimowo-jesienny, ponieważ kto nie chciałby od razu po powrocie ze szkoły odpocząć przy ciepłym napoju i z ulubioną książką w ręku? To idealny sposób na odstresowanie się i poukładanie sobie wszystkiego w głowie. Jednak nie zawsze mamy możliwość pozwolenia sobie na tak czasochłonny odpoczynek. Bo to jest kartkówka, a na jutro wypracowanie z j. polskiego, albo sprawdzian za dwa dni i trzeba się przygotować. Ja lubię łączyć te dwie rzeczy- nauka + ciepła herbatka, kocyk i w tle cicha muzyka = idealne połącznie. Przed chwilą skończyłam uczyć się słownictwa z j. angielskiego i zebrałam się, żeby napisać tego posta, bo dziś już środa! Jutro czwartek, piątek, weekend i tak dalej, i tak dalej... Co raz częściej zaczynam wierzyć w przekonanie "nim się obrócisz będzie koniec roku i wakacje". Bo napradę bardzo szybko lecą dni. Co niedawno zauważyłam to to , że lubię poniedziałki! Nie dlatego, że rano wstajemy, szkoła i nauka, tylko lubię go za to co się dzieje poza edukacją. W poniedziałek nie wychodzę prawie w ogóle i dlatego mam czas na powyżej zamieszczony odpoczynek i jest tak fajnie! Teraz zostawiam Was ze zdjęciami i trzymajcie kciuki w niedzielę i piątek, pa! Do za tydzień :)


































Brak komentarzy :

Prześlij komentarz