piątek, 19 grudnia 2014

Przygotowania do świąt: Świąteczne dekoracje! ❄1❄

     Hejka ♥ Jak tam Wasze świąteczne humory? Jeśli jeszcze ich nie macie, pomogę Wam! Tak bardzo kocham święta. Postanowiłam sobie, że ta świąteczna "seria" będzie składać się z dwóch postów. Następny będzie w poniedziałek i oczywiście wrażenia z wigilii będą opisane w w ten sam dzień, czyli w środę. Jakoś bardzo cieszę się, że piszę tego posta. Słucham świątecznej składanki, aby jeszcze bardziej poczuć magię nadchodzących świąt. Szkoda, że nie będzie śniegu. No, ale cóż. Pomagałam już robić pierogi i uszka, a w niedzielę ubieram choinkę! I przyjeżdża do mnie siostra tego samego dnia :) A od dziś już mam wolne i wracam dopiero 7 stycznia do szkoły. Jak fajnie! ❄
    Zaczynamy drugą część posta, czyli... skupienie się na jego temacie. Przystrajanie domu na święta jest bardzo fajne. Sami chyba rozumiecie, że nie mogłam pokazać wam wszystkich dekoracji. Ściągać choinkę i ogrom światełek oraz bombek do zdjęcia byłoby bez sensu, dlatego na fotografiach  są ozdoby, które miałam pod ręką.

1. Koronkowe świeczniki- wystarczy kilka słoików, koronkowe serwetki oraz ładne wstążki i oczywiście świeczki.
2. Yummy pack- słoik (ja pokrywkę popsikałam złotem w sprayu), wstążka, różne słodycze.
3. Świąteczny obrazek w ramce- ramka na zdjęcia, obrazek wybrany przez Ciebie.
Więcej ozdób i świątecznego humory w poniedziałek. Mam nadzieję, że się wyrobie :) Miłego przystrajania domu i choinki! Pozdrawiam :)

                                                             
                                                                            /1/




                                                                            /2/





                                                                         /3/

                                   / A tak prezentują się razem.../































Brak komentarzy :

Prześlij komentarz