czwartek, 23 lipca 2015

Co daje mi blog?

Już dawno w mojej głowie pojawiała się myśl o powrocie do blogosfery. Moja przerwa z blogiem była związana z brakiem czasu, chęci oraz pomysłów. Nie miałam kiedy robić zdjęć, nie chciało mi się włączyć komputera i pomyśleć nad tytułem następnego posta. Po jakimś czasie "zapomniałam" o blogu. I teraz kiedy są wakacje postanowiłam, że chcę powrócić. Chcę tworzyć bloga przynajmniej na okres wakacji, kiedy mam więcej czasu. Nie mogę obiecać, że w czasie trwania roku szkolnego będę pisać posty dalej. Bardzo bym tego chciała, ale nie wiem czy dam radę robić zdjęcia do postów, wymyślać i planować kolejny wpis. Na początku może się uda, ale potem... Nie wiem. Będę się starać. Nie dlatego, że muszę, tylko dlatego, że chcę. Dopiero teraz zrozumiałam, że bardzo brakowało mi pisania postów. Blog to dla mnie forma rozluźnienia. Dzięki niemu mogę rozwijać swoje umiejętności i dobrze się bawić. Dodatkowo, że dzięki waszym komentarzom, wiem, że mam po co i dla kogo pisać :)




















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz