niedziela, 26 lipca 2015

Sposób na śniadanie- naleśniczki z nutellą

Hej! Mam dla Was dzisiaj coś innego. Przepis? A w sumie sposób na śniadanie, które jest banalnie proste. Naleśniki w formie kulek z nutellą, owocami oraz posypką! Pycha <3 Do przygotowania naprawdę nie potrzebujecie wielu produktów.W wakacje mogę pozwolić sobie na takie śniadanie. W czasie trwania roku szkolnego- NIE. Jedyne co wtedy jem rano to albo kanapka, albo płatki z mlekiem. Tyle. Dlatego kiedy nadchodzi czas wolnego, cieszę się, że mogę takie przyrządzić. Dodatkowo jeszcze chce powiedzieć o wyzwaniu, którego się podjęłam. Przeglądając ostatnio "To nie książkę" natknęłam się na zadanie "To jest ZOBOWIĄZANIE. Rób jedną rzecz z listy codziennie przez miesiąc." Na liście pojawił się punkt- Rób zdjęcie. Codziennie będę robić po jednej fotografii, a za miesiąc pokaże Wam je wszystkie na blogu w specjalnym poście. Zaczęłam 23 lipca, więc kończę 23 sierpnia. A teraz przechodzę do przepisu!

Co będzie potrzebne?

  • Naleśniczki
  • Nutella
  • Owoce
  • Posypka
  • Może być również sos malinowy





Jeśli myśleliście, że przygotowałam je sama.. To nie :D Dlatego jet szybki w wykonaniu, ale jaki przepyszny! Jak na opakowaniu widzicie możecie kupić wyłącznie w Biedronce. Możecie je przygotować mając do wyboru trzy sposoby, które również są na pudełku. Ja włożyłam je do mikrofali na odpowiednią temperaturę (600 W) na minutę.


Po upływie czasu- wyciągnęłam je i przyozdobiłam. I tyle Do tego jakiś sok i jest naprawdę dobre! Od Was zależy jakie owoce sobie dobierzecie, w moim wypadku były to maliny.Zostawiam Was teraz z ogólną prezentacją. Do napisania :)










Brak komentarzy :

Prześlij komentarz