poniedziałek, 3 sierpnia 2015

Podsumowanie miesiąca | Lipiec

Hej! Napiszę teraz to co wszyscy- Czy wiecie, że miesiąc wakacji już minął? Nawet nie wiem kiedy to zleciało. Po czwartkowym poście postanowiłam napisać coś lżejszego, czyli podsumowanie miesiąca. Lipiec spisał się naprawdę dobrze. Oceniłabym go 7/10.  Trochę zabrakło mu do bycia SUUUUUPER miesiącem, ale mamy jeszcze sierpień! Który nie ukrywam zaczęłam bardzo produktywnie. Siedząc przed komputerem i telewizorem. Super! A wracając do lipca. 'Przełomem' w tym miesiącu był obóz językowy, o którym jest osobny post na moim blogu. Wspominam go bardzo dobrze :) Dalej... Fajne spotkania z przyjaciółmi. Potem kilka nudnych dni. Oglądanie serialu  "Chirurdzy" o północy z siostrą. Dwie fajne sesje z Weroniką (zdjęcia z jednej z nich są na dole). Zdjęcia bardzo mi się podobają. I ogólnie tak to minęło. Jeśli chodzi o plany na ten miesiąc to kilka mam. Rodzice planują wyjazd w góry na weekend, z którego bardzo się cieszę. Mam nadzieję, że sierpień będzie super. Mam nadzieję...  Chętnie przeczytam o waszych planach na sierpień, a więc piszcie śmiało. Ja wracam do oglądania "Pamiętników z wakacji". Do napisania :)














A na koniec trzy pocieszne selfie!




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz