czwartek, 31 grudnia 2015

Szczęśliwego Nowego Roku?

 Hejka! Pamiętacie mnie jeszcze? Nie? W sumie to się nie dziwię... Dlaczego moje "przerwy" nie mogą trwać tydzień, może dwa, góra miesiąc. Wydaje mi się, że 5 to STANOWCZO za dużo. Ale jak wiadomo za kilka godzin powitamy Nowy Rok! Często myślałam o blogu, a to, że 'za chwilę' zaczniemy wielkie zmiany bardzo się do tego przyczyniło. Chociaż uważam, że nie warto specjalnie czekać na następny rok, aby coś zmienić. Podsumowując 2015 mogę określić go jako DOBRY, ale wolałabym, żeby następny był SUPER, żeby więcej się działo (oczywiście tych dobrych wydarzeń). Zahaczając o Święta Bożego Narodzenia- były one naprawdę fajne! Mam nadzieję, że dostaliście fajne prezenty i nie zapomnieliście o swoich najbliższych. Eh... Z roku na rok jesteśmy coraz to starsi i pełni nowych doświadczeń... Dziwne nie? Na koniec chcę życzyć Wam spełnia najskrytszych marzeń w roku 2016 i mam nadzieję, że będzie on pełen wspaniałych i szczęśliwych wspomnień. Wykorzystajcie go w stu procentach tak jak chcecie. Szczęśliwego Nowego Roku kochani! Do napisania :)















Brak komentarzy :

Prześlij komentarz